جواب به ایمیل



این موسیقی که روی بلاگ گذاشته شده از یه خواننده عرب به اسم" ماهر زین " هست و اسم آهنگ هم For the rest of my life


اما برای مهارت پیدا کردن درWriting هم کتاب خاصی مدنظرم نیست ولی توی کتاب interchange  نکته هایی برای نوشتن به متن گفته شده که خودم چند موردش و توی این بلاگ پست گذاشتم.



درمورد استفاده از کلمات پرکاربرد برای نوشتن متن هم باید بدونین که کدوم کلمه مناسب موضوع متن شماست چون همونطور که میدونید در زبان انگلیسی برای یک لغت چندتا لغت وجود داره که در موضوع های مختلف معنی خاص خودش میده. به هرحال گوش دادن به اخبار و دیدن فیلم و خواندن کتاب و مقاله بهتون کمک میکنه که بصورت خودکار ذهنتون با کلمه های مرتبط به یه موضوع آشنا بشه و خودبخود در زمان صحبت کردن به انگلیسی و یا حتی نگارش زبان از اون کلمه ها استفاده کنین....


در پست های بعدی حتما از این موارد کلماتی که در متن با هم می آیند را خواهم گذاشت تا متوجه مطلب بشین



در ادامه مطلب هم متن این آهنگی که روی بلاگ گذاشته شده رو میتونین با خواننده همسرایی کنین

   



Thank you allah

I praise Allah for sending me you my love

 من از الله خواستم که تو رو برای من بفرسته عشقه من
You found me home and sail with me

و تو من و به عنوان پناهت پیدا کردی و با من هم سفر شدی
And I`m here with you

و من اینجا در کنار تو ام
Now let me let you know

حالا می خوام که تو هم بدونی
You`ve opened my heart

تو در ِ قلبم رو باز کردی
I was always thinking that love was wrong

منی که همیشه فکر می کردم عشق یه اشتباهه
But everything was changed when you came along

اما همه چیز با اومدن تو عوض شد
OOOOO 

And theres a couple words I want to say

و یه سری حرفایی هست که می خوام بهت بگ


For the rest of my life

برای بقیه عمرم
I`ll be with you

با تو خواهم موند
I`ll stay by your side honest and true

کنارت می مونم، صاف و ساده
Till the end of my time

تا زمانی که زندم
I`ll be loving you. loving you

دوستت خواهم داشت
For the rest of my life

برای بقیه عمرم
Thru days and night

در طول شبانه روز
I`ll thank Allah for open my eyes

از الله تشکر می کنم که چشمام و باز کرد
Now and forever I...I`ll be there for you 
از حالا تا همیشه با تو خواهم موند
I know that deep in my heart

این رو از ته قلبم میگم



I feel so blessed when I think of you

حس ِ خوشبختی می کنم وقتی به تو فکر می کنم
And I ask Allah to bless all we do

و از الله می خوام که همه کار های ما رو با دعای خیریش همراه کنه
You`re my wife and my friend and my strength

تو همسر منی، دوست منی و تمام نیرو و توان ِ منی
And I pray we`re together eternally

دعا می کنم تا ابد با هم بمونیم
Now I find myself so strong

حالا من احساس قوی بودن می کنم
Everything changed when you came along

با اومدنت همه چیز عوض شد
OOOO 

And theres a couple word I want to say

و یه سری حرف هست که می خوام بهت بگم

For the rest of my life

برای بقیه عمرم
I`ll be with you

با تو خواهم موند
I`ll stay by your side honest and true

در کنارت می مونم، صاف و ساده
Till the end of my time

تا وقتی که زنده ام
I`ll be loving you. loving you

دوستت خواهم داشت
For the rest of my life

برای بقیه عمرم
Thru days and night

در طول شبانه روز
I`ll thank Allah for open my eyes

از خدا بخاطر اینکه دید من و عوض کرد تشکر می کنم
Now and forever I...I`ll be there for you 
از حالا تا همیشه با تو می مونم


I know that deep in my heart now that you`re here

این و از ته دلم می گم، حالا که تو اینجایی
Infront of me I strongly feel love

رو به روی من، جدا ً احساس عاشق بودن می کنم
And I have no doubt

و هیچ شکی هم ندارم


And I`m singing loud that I`ll love you eternally

میخوام فریاد یزنم و بگم که تا ابد دوستت خواهم داشت

For the rest of my life 
I`ll be with you 
I`ll stay by your side honest and true 
Till the end of my time 
I`ll be loving you. loving you 
For the rest of my life 
Thru days and night 
I`ll thank Allah for open my eyes 
Now and forever I...I`ll be there for you 

I know that deep in my heart

نظرات 4 + ارسال نظر
فائزه شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ب.ظ

واقعا ممنون که متنه آهنگو گذاشتید اگه میشه همه آهنگای ماهر زین رو بزارید ممنون.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:43 ب.ظ

فوق العاده بود

mohsen پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:58 ب.ظ

آهنگ قشنگیه
فقط یه مورد در مورد خط اول
I praise Allah for sending me you my love
praise بهتر نبود که "ستایش" معنی می شد؟
"خدا را شتایش می کنم چرا که تو را به من داد عشقم"
چون بعدش میگه که فکر می کرده عشق یه اشتباهه پس از خدا عشق رو نمی خواسته ولی بعد اینکه این اتفاق براش افتاده به اشتباهش پی برده، بعدش هم میگه بعد از اومدن تو همه چیز عوض شد یا اینکه از خدا ممنونم که چشام رو باز کرد

کوثر جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ب.ظ http://www.lovelife10179@yahoo.com

سلام لطفا منابع آزمون سراسری زبان رو بهم معرفی کنید!با سپاس

سلام.منابع آزمون در همین بلاگ معرفی شده اند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد