idiom: twelve part



God hill:خدا شفا بده

gosh to you: از تو بدم میاد

dont mentioned :قابل نداره

let alone the student: چه برسه به دانشجویان

you are deal for me:خیلی برام با ارزشی

whats concern for me:  به من چه؟

deeping round: دور خودت چرخوندن

to count of my ned: تو دید من هستی

dutch the do do: share the price of sth

 kiss it goodbye: بوسیدن گذاشتن کنار

bell of the ball:  she is very pretty

 its ringable:اسمش آشناست

 after you: بعد از شما(در تعارفات)

نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ب.ظ http://m4you.blogsky.com/

سلام خسته نباشید
وبلاگ خیلی مفید و جالبی دارید
من دانشجوی رشته برق قدرت هستم وقصد دارم
در کنار تحصیل زبان هم یاد بگیرم
اما اصلا فرصت رفتن کلاس رو ندارم
می خواستم نظر شما رو در باره یادگیری زبان به شیوه های غیر از کلاس بدونم چیه؟؟؟
مثل فیلم و نرم افزار و کتاب ( نصرت)
با تشکر

بهرام یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:29 ب.ظ

ببخشید ولی شمایی که مثلا وبلاگ آموزش زبان زدی، فکر نمیکنی بهتره اول خودت بلد باشی؟! همش غلط املایی و گرامری داری برادر!

hill=تپه
heal = شفا دادن

Don't mention it = قابلی نداره
واقعا ببخشید ولی بهتره اول خودتون زبان بلد باشید بعد ادعای دانش کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد